Alla inlägg under januari 2012

Av marina - 1 januari 2012 09:19

Sonen och hans ex beslutade sej för att starta om ... och det höll i hela 1 dygn. Sen va det igång igen. 

Och åter igen hamnade jag i fokus.

Men allvarligt vem fan bryr sej om sin morsa/svärmor när det tar slut ??????? 

Vill inte va kall, otrevlig, nonchalant men fan jag orkar inte lyssna på skiten mera. 

Ja det är slut ..*buhuuu.. skwish skwish  tjut en skvätt o gå vidare. O va jävligt glada för att ni inte har en bostad att dela upp o framför allt ... att ni inte har barn tillsammans. 

Jag älskar dom bägge 2 men just nu vill jag ta den ena av dom och slå den andra med.


Mannen fick skjuta av sina raketer i natt..ska kolla sen om han kissat i sängen under natten ;)

Det va väldigt många som använde sej av sånna flygande ( i brist på rätt ord... påsar ) nä hmm....ja shit the same det set iaf ut som påsar som de skickar iväg som varmluftsballonger. Jättefint.

O i allt detta kändes det an aning fjantigt om jag hade tagit ut min raket. Så den står kvar på bordet i köket. Den sötaste stridsvagnsraketen på jorden :

     

Den ska jag skjuta av vid ett annat tillfälle. 

Idag så kommer kompisen (förhoppningsvis) på kaffe.  Julia och Moa ska komma hem och vända upp o ner på det jag lyckades få lite ordning på igår .

Och veckan som kommer då ska iaf grabben tillbaka till sin kurs efter juluppehållet. 

Patrick ska väl packa så på onsdag så bär det iväg igen. 


O det nya året då ....hmm.. ja utvändigt så finns det ju inte någon direkt skillnad. Jag va smart nog att göra ett nyårslöfte som jag vet att jag kommer hålla . DVS 

Drick lagom ..Älska mera ,skratta ännu mer och fixa ett par tatueringar till. 

Så slipper man bli missnöjd till nästa nyår att man bara ljuger  

Nu tillbaka till mitt kaffe och några timmars lugn innan gubben börjar vråla våfflan efter mej igen .

puss o kram  

Ovido - Quiz & Flashcards