Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Underbara sommar

Av marina - 25 juni 2012 10:58

Med spöregn och driv is    

Jävla kul väder för ungarna måste jag säja. O helst för Julia och de i fritidsklubben som ska åka och bada hela den här veckan . 

Sitter och väntar på grabbarna grus som ska fixa diskmaskinen idag. Har en aning om att de fortfarande inte fått tag i någon del till aset.  

Jävla kul o ha maskinen stå där med luckan borttagen . Kan väl inte va så svårt att byta ut hela maskinen i stället. Men näää.... den ska gå fram till dess att den exploderar. Då kanske om man har tur kan man kanske få en ny. 

Jisses varenda lägenhet har samma maskin...så hur svårt ska det va att få fram en reservdel då ? 

 

I morgon fyller julia år .. och ja det hade kanske varit perfekt att åka och handla paket idag. Men om jag ska va ärlig så känner jag mej mer sugen på att krypa under täcket .. dra på en bra film och bara mysa bort den här dagen. 

 

Är lite orolig för fisen ... våran gula tjockis kisse. Något har hänt med honom igår. Han drar sej undan och fräser om man lyfter honom. Men jag har kikat ..så det finns inga sår på honom. 

Bävar bara för han har fått en smäll av någon dum unge ute. Vissa är ju inte direkt kända  för att va djurvänner.. när de står och sparkar på igelkottar osv. 

 

Dags att renskriva önskelistan och fundera ut hur snäll ungen egentligen varit .. have a nice one 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marina - 26 februari 2013 08:02

Har inte skrivit på typ hur länge som helst . Men allt har varit en aning omtumlande och prioriteten har legat på annat än att skriva. Äktenskapet höll den sista jordbävningen och är väl varken bättre eller sämre idag. Och när det eländet va över s...

Av marina - 25 oktober 2012 18:16

anledning ...hmm...ja igår fick jag höra att det inte kändes bra.   Lätt för mej att klara ett helt äktenskap när du inte ens finns i sverige då . Orkar inte kämpa mera, har samma jävla samtal varannan månad där han får säja hur HAN känner det. Men...

Av marina - 4 augusti 2012 18:24

Mår som en överkörd pungråtta.  Jo det ska bli ganska skönt att gubben åker till tyskland på måndag. Men va fan.. dessa senaste 6 månader då hans dotter gått ifrån : jag kan inte, jag vet inte och 39982777 st frågor om ta mej fan allt. Till att bli...

Av marina - 31 juli 2012 10:59


    Så har stackars fisen fått en ny knöl ca 5 cm ifrån där han opererades för ett par veckor sen. hmm den här kissen börjar bli en dyr affär. Sist kostade det 3500 kr.  Hoppas bara inte det blir ny operation. För fy .. han hatar att åka bil, ...

Av marina - 20 juli 2012 15:00

Ja så va det dags igen. Bli behandlas som luft.. jo jag fixar det .  Men är det meningen att ens 12 åriga dotter ska behandlas likadant ?  Hur blir hans reaktion om hans dotter får samma behandling ?   Men det är ju en skillnad har vi märkt. Som ...

Ovido - Quiz & Flashcards