Direktlänk till inlägg 23 juni 2012

Hoppas er midsommar blev till belåtenhet

Av marina - 23 juni 2012 12:18

Jahopp ny vecka på ingång. 

Håller tummarna på att cylinda lyckas skicka rätt del så de kan komma och fixa diskmaskinen någongång. De ringde faktiskt och bad om ursäkt i onsdags. Och tyckte jag skulle sätta någon familjemedlem på att ta disken. Jag tyckte dock det va en bättre ide om någon av dom kunde ta den . 

Och killen jag snacka med sa att en av killarna som kommer för att fixa maskinen är en jävel på disk.. så jag skulle spara en hög till honom   

Borde man fan göra haha.

 

På tisdag fyller Lilla Jullan 12 år. Så man har ett par dagar på sej att hitta lite paket. En unge som säjer att hon inte önskar sej något särskilt kom ut med en lista igår på 1/2 m,,, haha.. inte dåligt. 

Va mest massa små grejer dock. O det är jag tacksam för. 

Sen på fredag sticker hon till sin pappa och de ska till göteborg . Så det blir 1 vecka utan jullan..hoppas bara hon sagt det åt sina polare och killarna   

Jobbigt att ha 2871 st ståendes på gården och suckta efter henne. Får ta ut blomsprutan och skrämma bort dom ^^

 

Håller oxå tummarna på att gubben tar med sej sin dotter i veckan och gör något. För Jullan har iaf simning .. o tro va ni vill men jag är inget Astrid Lindgren fan ..... Får rysningar av den där jävla karlsson på taket. Fan värre än clownen i filmen DET . 

Så det borde de göra. 

Men som vanligt kommer ett luddigt : vi får se 

Nåja.. den som lever får se antar jag. Men lita på att jag håller mina fingrar och tår på att de hittar på något. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marina - 26 februari 2013 08:02

Har inte skrivit på typ hur länge som helst . Men allt har varit en aning omtumlande och prioriteten har legat på annat än att skriva. Äktenskapet höll den sista jordbävningen och är väl varken bättre eller sämre idag. Och när det eländet va över s...

Av marina - 25 oktober 2012 18:16

anledning ...hmm...ja igår fick jag höra att det inte kändes bra.   Lätt för mej att klara ett helt äktenskap när du inte ens finns i sverige då . Orkar inte kämpa mera, har samma jävla samtal varannan månad där han får säja hur HAN känner det. Men...

Av marina - 4 augusti 2012 18:24

Mår som en överkörd pungråtta.  Jo det ska bli ganska skönt att gubben åker till tyskland på måndag. Men va fan.. dessa senaste 6 månader då hans dotter gått ifrån : jag kan inte, jag vet inte och 39982777 st frågor om ta mej fan allt. Till att bli...

Av marina - 31 juli 2012 10:59


    Så har stackars fisen fått en ny knöl ca 5 cm ifrån där han opererades för ett par veckor sen. hmm den här kissen börjar bli en dyr affär. Sist kostade det 3500 kr.  Hoppas bara inte det blir ny operation. För fy .. han hatar att åka bil, ...

Av marina - 20 juli 2012 15:00

Ja så va det dags igen. Bli behandlas som luft.. jo jag fixar det .  Men är det meningen att ens 12 åriga dotter ska behandlas likadant ?  Hur blir hans reaktion om hans dotter får samma behandling ?   Men det är ju en skillnad har vi märkt. Som ...

Ovido - Quiz & Flashcards